2019-10-23

Bezčasí

V záblescích paprsků minulých já hledám se – Tě dnes.

Rozevlátá panna
Chci lásku dát
a lásku přijímat.
Láskou být,
lásku žít.
Chci milovat Tě.

A tak a pak a vůbec
Nějak mi tu křehnete, pane.
Srdce rozlámané na kousky.
Vaše nedozrálé dlaně a tak.
A pak nevíte co chcete.
A vůbec, už mě ušetřete
zbytečného času.
A tak.

Existuje něco nekonečného?

Slečna
Heleme se, ta se ale hezky nese
a jak kouká
bílá jako mouka
ta se ale hezky
že
nese se
že se snese.

Už nic nechci
Vždyť já vlastně ani nevim
už nikdy nevim
nic
asi
a tak taky tak
klapy klap
tak ahoj
pac a pusu
hnusáci
fuj

a vy si tady jako furt budete o něčem povídat
žejo?
a pokoj nedáte furt
tssssssssssssss
chlapci a děvčata
tak já už teda
abych snad šla
přece tu nebudu takhle vykecávat
to se nesluší
hanbatá hanbatá hanbulína modelína
u tyče se fotila
na stole se kroutila
totiž naopak
ale vždyť je to jedno
a to samé
tak už dost
a mlčím
čšššššššššššššššššššš šneček na ulici leze

Slěpíš mi lepidlem
slepíš mi mě?

Žádné komentáře:

Okomentovat